1882
První stříkačkou sboru byla obecní stříkačka z roku 1830.
V září věnovala hraběnka Larisch Monnichová hasičskému sboru novou čtyřkolovou stříkačku od firmy F.Smékal v Čechách u Prostějova. Její cena i s příslušenstvím byla 1027 zl. a 50 kr. Sloužila až do roku 1932.
Čb 302
1929
25. listopadu byla u hasičských závodů v Čechách zakoupena dvoukolová motorová stříkačka o výkonu 12 hl vody za minutu a 500 m hadic. O zakoupení této motorové stříkačky se začalo vážně uvažovat v roce 1927. Byly podnikány zájezdy do míst, kde již byly motorové stříkačky v činnosti. V roce 1928 byla po městečku zorganizovaná sbírka, která vynesla 6 359 korun. Obecní zastupitelstvo zařadilo do rozpočtu na její koupi 25 000 korun. Stříkačka stála 51 800 korun.
1941
V červnu zakoupil sbor dopravní vůz Mercedes L 1500 za 34 000 korun, který byl skvěle vybaven pro poskytnutí první pomoci raněných i rychlý přesun jednotky a požární stříkačky k místu. Iniciátorem byl úřadující první náměstek starosty obce Oldřich Slabiňák. Na nákup tohoto vozu zapůjčila obec sboru finanční prostředky a hasičský sbor se zavázal, že splatí tuto částku do deseti až patnácti let.
Technické parametry: rok výroby 1939, počet míst 9, motor benzínový šestiválec o objemu 2214 cm3
Automobil Mercedes je ikonou, chloubou i symbolem sboru. Pamatuje víc jak polovinu historie sboru a v jeho kabině se vystřídaly celé generace mladých i starých hasičů. Udržet jej při životě nebyla vždy snadná záležitost. Po skončení války už na tento německý vůz nebyly k dispozici žádné náhradní díly. Zajímavá je například epizoda ze šedesátých let. Tehdy u Mercedesu prasklo tělo karburátoru, který se nedařilo nahradit jiným. Strojníkovi sboru Rudolfovi Helovi, který o tento vůz pečoval už od čtyřicátých let, se nakonec složitými cestami přes další lidi v Německu podařilo spojit s firmou SOLEX, původním výrobcem karburátorů pro motory firmy Mercedes. Když v Německu zjistili, o jaký vůz se jedná, ochotně a zadarmo zaslali podobný karburátor s množstvím náhradních trysek. Po drobné úpravě se tak podařilo sestavit funkční karburátor a Mercedes opět jezdil. Tehdy z Německy přišla i zajímavá zpráva, že bojkovský vůz je jediný existující exemplář svého druhu na světě. Mercedesů typu L 1500 v hasičském provedení bylo vyrobeno pouze několik kusů. Na konci šedesátých let prodělal Mercedes nepříliš vyvedenou generální opravu ve Zlíně (tehdejším Gottwaldově). Po návratu z opravy tak spíše přibyly další starosti a opět to byla zručnost strojníků sboru, která vůz dostala do výborného stavu. Tehdy bylo provedeno i přelakování karoserie z původní tmavě zelené na dnešní červenou.
Tak, jak jej vidíme dnes, se v několika detailech liší od původního provedení. Původně měl vůz blinkry ve formě vyskakujících „lízátek“ na stranách kabiny. Na střeše měl namísto dnešních majáků dva světlomety. Když se začaly u profesionálních požárních vozů v sedmdesátých letech používat majáky byla to výzva i pro Bojkovjany. Sehnali červené signální lampy z pyrotechnického provozu v ZEVETĚ a šikovné ruce zámečníků vyrobily zařízení přerušující jejich světlo. Savice byly dříve neprakticky uloženy na střeše vozu a teprve později byly přimontovány držáky na stupačky pod kabinou. Motor Mercedesu byl rovněž mnohokrát úspěšně opraven. To je jenom několik příkladů toho, díky čemuž v garáži hasičské zbrojnice Mercedes stále stojí a je více méně v pojízdném stavu.
Ten však volá po generální opravě a to zejména motoru. Na ni se před pár lety chystal i bratr Rudolf Hela. Tuto snahu mu však přerušila těžká nemoc a smrt.
Sbor nyní shromažďuje finanční prostředky jak na opravu motoru, tak celého vozu, který dnes nejvíce symbolizuje jeho úspěšnou stotřicetiletou historii.
1944
26. května byla přivezena nově zakoupená přenosná motorová stříkačka PS 8. Cena s příslušenstvím činila 32 440,40 korun. Sbírka obyvatel města, která byla vykonána na její zakoupení, vynesla 30 955 korun a na zvláštních darech se sešlo 21 850 korun.
Technické parametry: rok výroby 1944, motor dvoudobý dvouválec, palivo směs benzínu s olejem, výkon čerpadla 800l/min
1959
V tomto roce nám byla sboru přidělena dvoukolová motorová stříkačka DS 16.
Technické parametry: rok výroby 1959, motor benzínový čtyřválec, výkon čerpadla 1600l/min
1960
V roce 1960 nám byl přidělen nový požární vůz Tatra 805 valník s plachtou určen pro rychlou dopravu mužstva a techniky v těžkém terénu.
Technické parametry: rok výroby 1960, počet míst 1+1+družstvo na korbě, motor benzinový vzduchem chlazený
1969
4. dubna přivezl bratr Rudolf Hela z Brna zbrusu nový cisternový vůz CAS 18 ZIL AC 130 4×2 sovětské výroby. V roce 1978 byl ZIL předán požárnímu sboru Starý Hrozenkov.
Technické parametry: rok výroby 1969, počet míst: 1+6, motor benzinový osmiválec,
spotřeba paliva 26 l/100 km, obsah nádrže voda 2000 l, pěna – 170 l, výkon čerpadla 1800 l /min
1975
17.ledna nám byl přidělen nový cisternový vůz CAS 8 Škoda 706 AKV-8. Byl pokřtěn na Helenku po bratru Helovi, který se nejvíce zasloužil o jeho získání. V roce 2004 byl prodán do SDH Dolní Němčí.
Čb 212
Technické parametry: rok výroby 1975, počet míst: 1+3, motor naftový stojatý šestiválec, obsah nádrže voda 7000 l, výkon čerpadla 800 l/min
1976
Sbor dostal nový hasičský speciál AVIA 30, vybavený přenosnou stříkačkou PS 12.
BAA 3
1978
V tomto roce jsme získali nový cisternový vůz CAS 25 Škoda 706 RTHP 4×4, vozidlo bylo vybaveno množstvím požárního vybavení.
Technické parametry: rok výroby 1978, počet míst: 1+7, motor naftový stojatý šestiválec, obsah nádrže voda 3500 l, pěna – 50 l, výkon čerpadla 2500l/min
1984
V roce 1984 nám byla přidělena požární plošina PP 20 -1 na podvozku ŠKODA MTS 24.
Technické parametry: rok výroby 1984, počet míst: 1+1, motor naftový šestiválec
1996
Jako prozatím poslední vozidlo nám byl 11. února převeden z HZS Uherský Brod cisternový vůz CAS 32 Tatra 815.
Technické parametry vozidla: rok výroby 1986, počet míst: 1+3, motor naftový vzduchem chlazený dvanáctiválec,obsah nádrže voda – 8200 l, pěna – 800 l, výkon čerpadla 3200 l/min